Patagonie - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Pauli Scheenstra - WaarBenJij.nu Patagonie - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Pauli Scheenstra - WaarBenJij.nu

Patagonie

Blijf op de hoogte en volg Pauli

05 December 2012 | Chili, Santiago de Chile

Vrijdag 30 november.
Puerto Arenas. Op ons gemak ontbeten. Nog even een stukje verhaal gemaakt op de kamer.
11.30 uitchecken en 12.00 uur met de bus naar Airport Puerto Arenas voor een tweedelige vlucht naar Santiago. De bagage afgegeven en ingecheckt voor de vlucht naar Puerto Monte. In de boarding room werd ik door Mi chelle teruggeroepen. Er zou iets mis zijn met mijn bagage. Weer terug door de controle naar het bagagedepot. Daar moest ik mijn koffer open maken. Ze hadden op de scan een grote bus gezien. Dat was mijn bus hairspray. Toen ik het liet zien was het oke. Daarna weer terug door de bagagecontrole naar de boarding room. En nu maar hopen dat mijn koffer op de goede plek terecht komt. Nou was het maar goed dat het een klein vliegveld is en dat Michelle in de gaten had dat er iets mis was met mijn bagage, anders had ik het nog niet zo geweten wat er zou zijn gebeurd.

We vertrokken om 15.05 naar Puerto Monte en daar aangekomen konden we in het vliegtuig blijven zitten voor de verdere vlucht naar Santiago. Alleen sommigen hadden hiervoor een andere plaats in het vliegtuig gekregen. Net een stoelendans. In totaal was het 4 uur vliegen. In Santiago zag ik mijn koffer op de band en was mijn bezorgdheid voorbij. De bagage weer inde bus op weg naar hetzelfde hotel als op de eerste dag. Het was spitsuur in Santiago en dat was duidelijk te merken. De rit duurde

• 06 December 2012 - 14:18

Hennie:

Hoi meis,

Ik ben benieuwd hoe de reis verder is gegaan, tot nu toe heb ik je heerlijk
    kunnen volgen, van de week was er ook een natuur film op de tv, ging ook over
    patagonie, en condors etc prachtig om te zien, en daar zat jij ook. mmm leuk he

Goeie reis verder en we spreken elkaar weer

knuf